پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
مامانیه عاشقمامانیه عاشق، تا این لحظه: 39 سال و 26 روز سن داره
عشق منعشق من، تا این لحظه: 42 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

دلنوشته های من

عشق

1392/11/13 23:58
نویسنده : بانوی فروردین
624 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من با اینکه هنوز نیومدی ولی نمیدونم چرا حست میکنم چون خیلی نمونده تا اون روزی که تو در وجود من تو دل من شکل بگیری و من لحظه به لحظه شاهد رشد و تکامل تو باشم عشق من این رو همیشه از یه مامانیه عاشق داشته باش که تو زندگیت با عشق باشی و با عشق زندگی کنی تو درس تو ازدواج تو کار البته منظورم عشق واقعی هست نه هوس! عشق یه نیروی عجیب و مرموز داره که تو زندگیت هرچقدر هم بالا و پایین داشته باشه بهت یه قدرت میده که مبارزه کنی با تموم مشکلاتی که داری و امیدوارم هیچ وقت تو زندگیت هیچ مشکلی نداشته باشی شاید اغراق بنظر برسه

نمیدونم اون روزی که خبر باردارشدنم رو بگیرم چه حس و حالی دارم چون اون موقع دیگه نمیدونم چطور باید زمان رو سپری کنم که تو عشق مامان سریعتر بیای در آغوشم و چه گرم و شیرینه در آغوش گرفتن تو بچه ای که از وجود منه از وجود همسرم ،عشقم بچه ای که مال خود خودم میشه

خدایا این آرزوی زیبا و نعمت گرانبهایت را نصیب همه اونایی که لیاقتش رو دارن بکن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)