پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره
مامانیه عاشقمامانیه عاشق، تا این لحظه: 39 سال و 27 روز سن داره
عشق منعشق من، تا این لحظه: 42 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

دلنوشته های من

این روزها ...

1392/11/18 1:34
نویسنده : بانوی فروردین
601 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها مدام تو این فکرم که وقتی باردار شدم واست چی بگیرم که هم خوشگل باشه و هم رنگی که تو روحیت تاثیر بد نذاره  و درکل باعث آرامشت بشه و یه رنگی که دخترو پسر نداشته باشه درحال حاضر عزیزم دلم که هنوز بوجود نیومدی این سرویس خواب رو برای عشق کوچولوی خودم در نظر گرفتم الهی اون روز بیاد و من یکسره قربون صدقت برم و خیلی تو سایت های مختلف میرم که روی هوشت خیلی کار کنم مثلا افراد تیزهوش درجه آی کیو 120 تا 140 دارن و بخاطر این خیلی واسم مهمه که موقعی اقدام کنم که کاملا ریلکس باشم چون قراره تصمیم مهمی گرفته بشه زندگی یه انسان خیلی مهمه و در قبالش هممون مسئولیم عزیزدلم آخی جون من نفس من خاله جون یه سرهمی بهم کادو داده که بذارمش توکمد و هرازگاهی به یادت باشم که قراره به زودی زود بیای تو زندگی من و بابایی و تحول اساسی بدی به این زندگی عاشقانه و دانشجویی عزیزم مامانی عاشق رنگ بنفشه بخاطر همین اولین لباست رو با رنگ بنفش آغاز کردم خدا بخیر کنه حالا هر وقت که موقع خرید بشه حتما همرو می خوام بنفش بردارمزبان عشق من من و بابایی این روزها درحال استراحتیم آخه نمیدونی وقتی امتحانات تموم میشه چه حس خوبی داری و مهمتر از همه اینکه بیشتر نمره هات بیست شه بابایی خیلی اذیتم میکنه مدام میگه مگه دختر تو دبستانی هستی که همش بیست میگیری مژهوقتی مجرد بودم اینقدر ها حال و حوصله درس نداشتم بیشتر جنبه تفریح واسم بود ولی الان فرق میکنه گاهی اوقات میگم ای کاش تازه الان عروسی کرده بودیم که من ارشدم رو تموم می کردم و به فکر دکتری میشدم ولی حیف دریغا که فرصت از دستم رفت اوه خب مثل اینکه اصل ماجرا فراموش شد وروجک مامان این هم سرویس خواب شما که ایشالله هر موقع اومدی تو دل مامان می خرمشهوراخیال باطل


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مائده(ني ني بوس)
24 بهمن 92 18:00
خيلي سرويس خوشگلي انتخاب كردي.ايشالا كه درستم با موفقيت تموم شه و زود ني ني خوشگلتو بغل كني
بانوی فروردین
پاسخ
مرسی عزیزم چشات قشنگ میبینن ایشاللهمرسی