پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
مامانیه عاشقمامانیه عاشق، تا این لحظه: 39 سال و 26 روز سن داره
عشق منعشق من، تا این لحظه: 42 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

دلنوشته های من

یه نیش ترمز...

1393/1/23 19:21
نویسنده : بانوی فروردین
474 بازدید
اشتراک گذاری

درنگ کن صبر کن نگذر عمق فکر کن فرض کن الان بهت گفتن زندگیت داره تموم میشه واقعا چی داری که با خودت ببری فکر کن چی میخوای بگی صبر کن اگه داری خودت رو توجیه میکنی که شاید اون دنیا وجود نداره کاملا در اشتباهی چقدر واسه اون دنیات زمان گذاشتی اینقدر که کارهای این دنیات واست مهم بوده خوب دقت کن بخدا کاری نداره فرمولش خیلی ساده است

قربونش برم خدا خیلی ارحم الراحمینه بابا سخت نگرفته مایش فقط همینه که غیبت نکنی تهمت نزنی دل کسی رو نشکنی حروم نخوری نماز بخونی زکات و خمس بدی همین اصلی ترین مواردش همینه حق الناس رو هم ضایع نکنی

تو رو خدا یه نیش ترمز تو زندگیتون بزنین چقدر وقتتون رو صرف بچه همسر خونواده میکنین چقدر واسه خودتون وقت گذاشتین تو اون دنیا کی بدردتون میخوره هیشکی همین بچه ای که اینقدر وقتتون رو میذارین اون دنیا اگه لنگه یه ثواب باشین بهتون نمیده

نیش ترمز تو زندگی یه وقتایی خیلی خوبه یه ذره فکر کنین بیاین به خودمون بیایم من چشمی به هم زدم شدم یه خانم 29 ساله انگار همین دیروز بود که تو حیاط خونه مشغول بازی و شادی بودم

پسندها (1)

نظرات (5)

مهدیه (مامان ماهان)
28 فروردین 93 19:53
سلام عزیزم خانمی وبلاگت خیلی جالب. قسمت دلتنگی حرف دل بود . امیدوارم سال جدید سال خوبی برات باشه امیدوارم (3نفره) بشی خوشحال میشم ماهانم لینک کنی
بانوی فروردین
پاسخ
سلام عزیزم مرسی نظر لطفته همینطور برای شما سال خوبی باشه عزیزم آدرست اشتباهه نتونستم وبلاگت رو ببینم یبار دیگه آدرس رو واسم بنویس
مامان مهدیه
13 اردیبهشت 93 19:44
mahan1gh.niniweblog.com
foroozandeh
16 اردیبهشت 93 21:59
عزیزدلم لطفا از پیج هنری ما دیدن فرمایید. www.instagram.com/Honar kade_firoozeh
مامان کیان
30 اردیبهشت 93 1:05
سلام وبلاگتون قشنگ و حرفاتون قشنگتر خانومی.راستش درکتون میکنم منم به دلیل تحصیل بچه دار شدن رو عقب مینداختم که اقا کوچولو خودش عجله ای اومد و من حالا با مصیبت پایان نامه مینویسم و در شرایط خیلی سختی با این وروجک درس میخونم ولی به جاش کلی هم خوش میگذره .خوشحال میشم به من و کوچولوم سر بزنی و لینکم کنی .http://kianeshgemaman.niniweblog.comایشالا شما هم به زودی صاحب کوچولو بشی
بانوی فروردین
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالله