پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانیه عاشقمامانیه عاشق، تا این لحظه: 39 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
عشق منعشق من، تا این لحظه: 42 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

دلنوشته های من

سلام

1392/11/13 23:59
نویسنده : بانوی فروردین
789 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان خوبم

به آلبوم خاطرات عشق کوچولوی من خوش اومدین.ماچ چقدر شیرینه اون روزی که میام و خاطرات دردونه عزیزم رو اینجا به ثبت میرسونمخیال باطل من 2 سال دیگه از درسم مونده ایشالله خدابخواد سال بعد این موقع ها دیگه تصمیم میگیریم که اقدام کنیم دوس دارم شرایط کاملا مهیا باشه و استرس درس و دانشگاه هم نداشته باشم.

چقدر حس مادرشدن قشنگ و شیرینه و چقدر دوس دارم هرچه سریعتر این لطف و نعمت خدا شامل حال من هم بشه البته شامل همه ، همه ی اونایی که دوس  دارن مادر بشن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

♥ مامی ملودی جون ♥
19 بهمن 92 13:46
عزیزم مممنون که بهمون سر میزنی
بانوی فروردین
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم